Monday, November 19, 2007

اینهمه ترس چرا؟

من دلیل اینهمه ترس را نمی فهمم.. امثال دلارام و مریم چه خطری می تونن برای این امنیت ملی داشته باشن که باید با شلاق و زندان این به ظاهر امنیت را از خطر رهانید؟

امنیت ملی چیه که با کارهای داوطلبانه و آگاهی دادن به این مردم به خطر می افته و به فنا می ره؟ این امنیت چیه که با شلاق و تازیانه و حبس و ارعاب به دست میاد؟

آقایان خونسردی خودتون را حفظ کنید.. نیازی به اینهمه لرزیدن نیست..

پ.ن: بازداشت مریم حسین خواه غیر قانونی است

4 comments:

Anonymous said...

دنیا جون مرسی .. این بار با خداحافظی دارم میرم ولی اگه برگشتم منو یادت نره ها .. البته این تموم شدن ... حالا بعدا ً خواهم گفت چرا .. اما کماکان به بچه ها سر میزنم ولی دیگه قلم ملم ندارم !

واقعا ً بازداشت کدوم از این بچه ها قانونی بوده که این یکی بخواد غیر قانونی باشه .. هر روز یکی ، نیکونسبتی و عزیزی و دلارام و .. خیلی های دیگه .. / ای کاش حداقل اون آدمایی که مثل کبک سرشونو زیر برف کردن و به به و چه چه میکنن و دم از حق مسلم میزنن ، معنی واقعی حق رو دریابند / تو جامعه ای که امنیت ملی ش با سر و وضع خانوماو نوع پوشش و رنگ موها و اندازه ی مانتوشون بهم میریزه معلومه که چنین حرکات داوطلبانه ای اند ِ آشوب و خطر ِ !

Anonymous said...

تو این گشور چه کاری قانونی هست که این یکیش بخواد قانونی باشه .

Anonymous said...

این ها از سایه خودشون هم می ترسن!

Anonymous said...

هر كسي رو كه كه به دلايل فعاليتهاي سياسي ميگيرند يعني به عبارتي به دليل انجام كاري يا زدن حرفي حق كه اين رژيم را ناخوشايند مياد برچسبي كه بهش ميزنند "اقدام عليه امنيت ملي"و "نشر اكاذيب" هست .دارندبا صراحت ضعف خودش رو فرياد ميزنند .حكومتي كه ازطرزلباس ملت بترسه از يه كتاب معمولي بترسه از يه شاخ گاو بترسه(وسط ميدان وليعصر شيراز يه ستون سنگي است شبيه ستونهاي تخت جمشيد سر گاو روي اين ستون رو اومدند كندند بعداز هيجانات كور سال 57 چون نام اين رو نميشه گذاشت انقلاب هيجانات كور مناسبتره) از نام يه ماشين بترسه (اون آغاز ساخت پرشيا زماني كه ميخواستند روي پژو پرشيا نام "پرشيا" رو بگذارند خامنه اي نگذاشت براي همين گذاشتند "پارس")و بسياري چيزهاي معمولي كه واقعا خنده آور هست و اوج ضعف اين حكومت رو نشون ميده از اينها بر خودش ميلرزه صد البته كه وقتي كه كسي رو ببينه كه داره به گونه اي به چالشش ميكشه حتي اگر خيلي هم جزيي باشه اين چالش. مشخصه كه اينبار ديگه به خودش نميلرزه بلكه به خودش.....