Thursday, December 13, 2007

پیشنهاد منطقی و عالی !

در راستای طرح جدید زمستانه:
فاطمه آليا رئيس فراکسيون زنان هم به خانم ها پيشنهاد کرد که با پوشيدن يک لباس گشاد مانند چادر يا مانتو اين مشکل را حل کنند تا بتوانند زير آن چکمه راحتي با شلوار کوتاه بپوشند.

من واقعن در عجبم از اینهمه هوش و فراست ! چرا به فکر ما نرسید؟ بیخود هی در بوق و کرنا کردید که چکمه هایتان را مجبورید فقط تماشا کنید، این هم راه حل !
حالا دیگر مشکلتان چیست؟! خوشی زده زیر دلتان وگرنه چکمه که همش بهانه ست. مگر کسی با نپوشیدن چکمه از دنیا می رود؟ چرا انقدر وقت این مسئولین محترم را با انتقادات بی موردتان می گیرید؟
" به قول رئيس جمهور منتقدان عينک خودخواهی و بدبينی را بايد بردارند "
رئیس جمهور عزیز که باز هفته ی آینده عازم سفر هستند، خدا خیرشان بدهد که هیچ وقت، وقت ندارند و دایم در سفر هستند. من از آن روزی می ترسم که ایشون خدای نکرده وقت اضافی پیدا کنند تا باز نظریه های عجیب و غیر قابل جبران ارائه کنند. آن وقت همینهایی که مدام انتقاد می کنند به سفر های جناب رئیس آن موقع می توانند کاری کنند؟!

7 comments:

Anonymous said...

دو روز دیگه میان میگن عینک افتابی نزنین .
همش تقصیر اون شیپیست که مردم رای دادن بهش .

Anonymous said...

امثال این خانم اگه شعور داشتند که مجلس راهشون نمی دادن

Anonymous said...

خوب منطق دارن خانوم!!!!

Anonymous said...

بعضی وقت ها نمیشه.....با این حال ممنون وقت گذاشتی اون کامنت رو نوشتی

Anonymous said...

آدم شگفت زده ميشه از شدت تحجر و عقب موندگي فكري و ارتجاع و كوته فكري و كهنه انديشي اين حكومت و حامينش .بي پدر مادرها فضول كفش ملت هم هستند .چقدر بدبختند چقدر عقده اي هستند. در قرآن خدا به پيامبر گفته به زنانت سفارش حجاب كن دقت كنيد كه نگفته به زنان گفته به زنانت حتي به همين زنانش نيز نگفته اجبارشان كن گفته سفارششان كن. اين نشان از غير اجباري بودن حجاب ميدهد البته اگر غير از اين باشد و اسلام حجاب را اجباري كرده باشد كه از نقاط ضعف و عقب ماندگي اسلام هست. چون اين يعني نقض حق فرد و آزاديهاي فردي انسان. در مورد عبارت "بد حجاب" من پيشنهاد ميكنم گفته شود «دگر پوش» .و در مورد واژه "حجاب" عبارت «زندان پارچه اي»به كار رود.

Anonymous said...

با سلام وعرض ادب خدمت شما هم وطن عزيز.براستي چرا بعضي از رسانه ها هدف اصلي خود رافراموش كرده به جاي اطلاع رساني صحيح وايجاد وحدت وارامش در كشور به دنبال ايجاد تفرقه و نفرتي كاذب بين ايرانيان هستند؟
چرا مسئولين اين نوع رسانه ها فكر مي كنند حقيقت فقط نزد ايشان است و ايشان تنها كاشفان حقيقتند و در سراسر ايران بهتر از ايشان هيچ فرد دگر انديشي قادر به درك حقيقت نيست و بنابر اين حق بيان ودفاع از خود را ندارد؟
آيا يك بهائي با مطالعه تهمت هاي روزنامه حق ندارد در ان رسانه حرفي بزند ودفاعي را بنويسد ؟
چرا اين نوع رسانه ها قسمتي از صفحه خويش را به گفتمان اختصاص نمي دهند تا ديگر انديشمندان نيزدر ان صفحه به دفاع از نظرات واتهامات بپردازد كه اولا اين گفتمان نشاني باشد بر ازادي ودوم اينكه مردم بهتر حقيقت راتشخيص بدهند.
ايا اين عمل زشت يعني دروغ پراكني تقرقه افكني وايجاد اشوب در يك كشور اسلامي جرم نيست ؟
وچرا رسانه ها نسبت به تهمت هائي كه به جامعه بهائي مي زنند نبايد به قوه قضائيه پاسخگو باشند؟
با راه اندازي وبلاگ ناقص خود سعي دارم پاسخي هرچند مختصروساده به آن اتهامات نخ نما شده رسانه ها بدهم ودر واقع اين فاصله را كمتر كنم . لطفا بي هيج پيش داوري، مطالب وب را مطالعه بفرمائيد منتظر نظر و راهنمائي هاي شما مي مانم
http://jooyya.blogfa.com/

Anonymous said...

بیست و چهارم اسفند نزدیکه ..به هوش باشیم که از یک سوراخ چند بار گزیده نشیم